1. Ingen fortrydelsesret for digitale produkter
I henhold til Forbrugeraftaleloven § 18, stk. 2, nr. 13, er digitale produkter undtaget fra den normale 14-dages fortrydelsesret, da adgang til kursusmaterialet gives øjeblikkeligt efter køb.
Derfor tilbyder vi ingen fortrydelsesret efter købet, medmindre andet er angivet i vores tilfredshedsgaranti (se nedenfor).
2. Tilfredshedsgaranti – Mulighed for refundering
Vi tilbyder en 7 dages tilfredshedsgaranti, hvor du kan anmode om en refundering, hvis kurset ikke lever op til dine forventninger.
Betingelser for refundering:
Du skal anmode om refundering inden for 7 dage fra købsdatoen.
Du må ikke have gennemført mere end 5% af kurset (målt via vores kursusplatform).
Refundering gælder kun for dit første køb (ikke ved gentagne køb).
Vi forbeholder os retten til at afvise refunderinger, hvis vi vurderer, at garantien misbruges (fx ved forsøg på at gennemføre kurset og derefter få pengene retur).
3. Hvordan anmoder du om refundering?
For at anmode om en refundering, følg disse trin:
Send en e-mail til kontakt@onlineerhverv.dk med emnet "Anmodning om refundering".
Inkluder dit ordrenummer og den e-mail, du brugte ved køb.
Fortæl kort, hvorfor du ønsker en refundering (valgfrit, men hjælper os med at forbedre kurserne).
Vi behandler refunderinger inden for 5 hverdage, og beløbet tilbagebetales via den samme betalingsmetode, du brugte ved køb.
4. Ingen refundering ved abonnementer og fornyelser
Hvis du har tegnet et abonnement (hvis relevant), vil din betaling automatisk blive trukket ved hver fornyelse.
Vi refunderer ikke betalinger for abonnementer, der allerede er fornyet.
Du kan til enhver tid opsige dit abonnement, så du ikke bliver trukket for den næste periode. Opsigelse sker via din konto eller ved at kontakte os på kontakt@onlineerhverv.dk.
5. Kontakt os
Hvis du har spørgsmål om vores retur- og refundpolitik, kan du kontakte os:
E-mail: kontakt@onlineerhverv.dk
Website: www.onlineerhverv.dk
© 2025 Online Erhverv. Alle rettigheder forbeholdes.